Iedereen die onderneemt is welkom in het Starterscafé op donderdag 26 maart in jeugdhuis Tydeeh, Rivierstraat 8. Auteur Storytelling, consultant, blogger, … Guido Everaert vertelt hoe je een verhaal kan neerzetten en sociale media hiervoor gebruikt. Een must voor iedereen die organiseert en onderneemt. Kennismaking en eerste drankje van het huis vanaf 19 uur, om 20 uur neemt Guido Everaert het woord. De deelname is gratis. Het einde is voorzien om 22 uur.
Hoe vertel je een verhaal? Hoe gebruik je sociale media om je merk tastbaar en boeiend te maken? Guido Everaert weet er alles over en neemt je mee in de wereld van storytelling. Je mag je vragen op voorhand doorsturen naar jan@tydeeh.be.
Storytelling
De kracht van storytelling is niet meer weg te denken bij het ondernemen. De kracht van het verhaal is sinds mensenheugenis gekend. Toch is storytelling vandaag actueler dan ooit. De principes en succesfactoren ervan worden gretig gebruikt in content marketing en sociale media.
Guido Everaert
Guido Everaert studeerde aan UGent en is als lector actief aan de Karel de Grote-Hogeschool. Hij heeft twintig jaar ervaring in marketing, communicatie en writing bij bedrijven als Nielsen, IBM, Telenet, Philips Europe, Ogilvy en Duval Guillaume. Als blogger (www.justguidooohh.com) en columnist werkt hij onder meer voor De Morgen, De Volkskrant en Secretary Plus. Hij begeeft zich ook meer en meer op het pad van ‘rich content’ via www.etoileciree.com. Schrijver van het succesvolle boek Storytelling (Lannoo Campus 2014).
M.ond
M.ond is het ondernemingsproject van jeugdhuis Tydeeh en wil ondernemende jongeren ondersteunen en aanzetten tot ondernemen. Via workshops, jobcafés, denktanken en activiteiten willen we jongeren informeren en laten experimenteren in hun ondernemingszin.