Momenteel kan je bij de meeste gemeentediensten nog steeds enkel op afspraak terecht. Basisregel blijft nog steeds: kom alleen langs als het écht nodig is. In eerste instantie helpen we je zoveel mogelijk verder via telefoon, e-mail of het e-loket. Is het toch nodig om langs te komen? Dan maken we een afspraak en ontvangen we je veilig. Ontsmettingsmogelijkheden voor je handen, looproutes en het bewaren van de sociale afstand zijn hierbij uitermate belangrijk. Alle info vind je op www.gemeentemol.be. Bellen kan naar 014 33 07 11.
Wil je gebruik maken van onze dienstverlening? Bel dan eerst voor je langskomt:
· Kunnen we je telefonisch verder helpen? Dan doen we dat meteen tijdens je telefoontje.
· Kunnen we je helpen via e-mail of via ons e-loket? Dan spreken we af hoe we dit in orde brengen. Op onze website vind je een overzicht van attesten en bewijzen die je digitaal kan aanvragen:
o via www.gemeentemol.be/e-loket
o of via www.gemeentemol.be > identiteit & reizen > attesten 24/24
Voor inwoners die geen computer ter beschikking hebben, zoeken we naar een andere oplossing.
· Is fysieke dienstverlening absoluut noodzakelijk? Dan maak je telefonisch een afspraak. We zetten even de meest bezochte diensten op een rijtje:
Burgerzaken
Dienst bevolking: 014 33 07 16
Burgerlijke stand: 014 33 07 30
Dienst vreemdelingenzaken: 014 33 07 25
Milieudienst: 014 33 07 35
Dienst ruimtelijke ordening: 014 33 08 30
Sociale dienst en dienst seniorenplus: 014 33 16 00